معرفی مدل های بیسیم

مدار بیسیم موتورولا
مدار بیسیم موتورولا
آگوست 3, 2022
آموزش استفاده از بیسیم
آموزش استفاده از بیسیم
آگوست 30, 2023
معرفی مدل های بیسیم

بیسیم از جمله وسایل ارتباطی است که برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این وسیله برای برخی کاربردها جانشین گوشی تلفن همراه می‎شود. یکی از این کاربردها در مورد افرادی است که به صورت گروهی اقدام به طبیعت‌گردی می‌کنند و برای ارتباط میان اعضای گروه و حفظ امنیت در مکان‌هایی که فاقد آنتن‌دهی موبایل است، به بیسیم احتیاج دارند.

به طور کلی انواع بیسیم‌ها از نظر کیفیت و برقراری تماس دوربرد با هم تفاوت دارند ولی برد عموم این دستگاه‌ها بین ۱ تا ۱۰ کیلومتر است. در زمان خرید بیسیم لازم است به مواردی مانند باتری شارژی، دامنه کانال، نوع آنتن و نحوه ارتباط بی‌سیم توجه نمایید. در این مطلب تیم سایت فرا ارتباط به معرفی مدل های بیسیم پرداخته‌ایم و دو مورد از مدل‌ های بیسیم کاربردی دارای قیمت بالا و پایین را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع مدل های بیسیم

یکی از مدل‌های بیسیم بسیار مناسب موجود در بازار ایران بیسیم موتو R4 است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای بیسیم‌های موتورولا باشد. این بیسیم با داشتن بدنه از جنس پلاستیک سخت، امکان اتصال انواع هدفون‌های مخصوص را نیز دارد که برای دوچرخه سواری یک ویژگی کاربردی محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این مدل بیسیم می‌توان به باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری، ارتباط ۱۵ کاناله، برد بیش از ۱ کیلومتر در فضای شهری و برد تا ۵ کیلومتر در طبیعت اشاره کرد. به علاوه این مدل بیسیم دارای قابلیت شارژ سریع می‎باشد. این بیسیم به دلیل داشتن کارایی عالی دارای قیمت نسبتا بالا است.
در ادامه معرفی مدل های بیسیم قصد داریم بیسیم اقتصادی آنالوگ جنرال الکتریک مدل IR35832 را به شما معرفی کنیم. این نوع بیسیم دارای برد نیم کیلومتری به منظور ارتباط اعضای تیم در طبیعت تا فواصل کوتاه است. از مزایای آن می‌توان به حمل راحت به دلیل مناسب بودن ابعاد و کیفیت ساخت قابل قبول اشاره کرد. معایب این محصول نیز شامل انرژی کم ذخیره باتری و تعداد کانال پایین می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =