بهترین مدل های بیسیم

آموزش استفاده از بیسیم
آموزش استفاده از بیسیم
آگوست 30, 2023

دستگاه بیسیم یا بیسیم واکی تاکی یک فرستنده و گیرنده رادیویی است. این دستگاه به کاربرانش امکان برقراری ارتباط و مکالمه در یک فرکانس را ارائه می‌دهد. به خصوص در شرایطی که به هر دلیل امکان استفاده از تلفن‌های همراه وجود نداشته باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به عنوان معرفی بهترین مدل های بیسیم در مورد بیسیم موتوکام MOTOCOM صحبت کنیم.

برای اطلاع از قیمت بیسیم با کارشناسان سایت فرا ارتباطات تماس بگیرید.۰۹۱۲۱۱۷۳۳۷۲-۰۹۱۲۹۷۲۲۷۶۶-۶۶۹۴۷۰۲۰-۶۶۹۰۶۰۷۹

بهترین مدل های بیسیم کدامند؟

بیسیم موتوکام که در این مطلب به عنوان بهترین مدل های بیسیم به شما معرفی می‌کنیم، مربوط به سال 1401 است و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد. به علاوه در انتخاب و معرفی این مدل بیسیم بالا بودن کیفیت و پایین بودن قیمت را در نظر گرفتیم.
این بیسیم در واقع می‌تواند به عنوان اقتصادی ترین بیسیم واکی تاکی مجاز در کشور در نظر گرفته شود. این دستگاه در سه مدل MC444، MC555 و MC666 عرضه شده است. مشخصات فنی MC444 را در ادامه مرور می‌کنیم.

این دستگاه دارای ابعاد 6۰ در ۱۱۵ میلی‌متر و ضخامت ۳۰ میلی‌متر است و وزن دستگاه به همراه باتری به ۱۷۵ گرم می‌رسد. ارتفاع آنتن این مدل از بیسیم ۱۵۰ میلی‌متر است. 16 کانال در باند فرکانس UHF دارد و باتری لیتیومی آن ۱۲۰۰ با میلی‌آمپر ظرفیت در نظر گرفته شده است.
مدل MC555 دارای ابعاد114 در 59 میلی‌متر و ضخامت 33 میلی‌متر می‌باشد. ارتفاع آنتن این دستگاه به 85 میلی‌متر می‌رسد. و وزن دستگاه و باتری با هم برابر با 180 گرم است. سایر مشخصات دستگاه شامل تعداد کانال، باند فرکانس و ظرفیت باتری آن مشابه با مدل MC444 است.
بیسیم موتوکام مدل MC666 از نظر ابعاد برابر با 110 در 55 میلی‌متر و ضخامت 35 میلی‌متر است و وزنی برابر با 180 گرم دارد. ارتفاع آنتن این دستگاه نیز 115 میلی‌متر است. از نظر تعداد کانال، باند فرکانس و ظرفیت باتری نیز ویژگی‌هایی مشابه با دو مدل دیگر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =