آموزش استفاده از بیسیم

معرفی مدل های بیسیم
معرفی مدل های بیسیم
می 14, 2023
بهترین مدل های بیسیم
اکتبر 9, 2023
آموزش استفاده از بیسیم

آموزش استفاده از بیسیم برای کاربران این دستگاه اهمیت بسیاری دارد. در واقع بسیاری از افراد برای مقاصد خاص از بیسیم استفاده می‌کنند و این وسیله در برخی مکان‌های فاقد کارایی برای تلفن همراه بسیار کاربردی می‌باشد. به طور ویژه بسیاری از شرکت‎‌ها و کسب و کارها برای حفظ ارتباط میان کارکنان در داخل و اطراف محل کار خود از بیسیم استفاده می‌کنند. هم‌چنین طبیعت‌گردان و دوچرخه سواران در مکان‌هایی که تحت پوشش خطوط تلفن همراه قرار ندارد، ملزم به استفاده از بیسیم برای حفظ ارتباط میان اعضای تیم هستند. به همین دلیل در این مطلب به آموزش استفاده از بیسیم پرداخته‌ایم.

برای اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان سایت فرا ارتباطات تماس بگیرید.۰۹۱۲۱۱۷۳۳۷۲-۰۹۱۲۹۷۲۲۷۶۶-۶۶۹۴۷۰۲۰-۶۶۹۰۶۰۷۹

نحوه استفاده از بیسیم

استفاده از بیسیم کار خیلی پیچیده‌ای نیست. کافی است مواردی مانند روش روشن کردن بیسیم، روش ست کردن بیسیم روی کانالی خاص، روش برقراری ارتباط و ارسال پیام و ست کردن بیسیم‌ها را یاد بگیرید.

برای روشن کردن دستگاه بیسیم، کافی است ولوم پاور را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. شنیدن صدایی مانند Power On نشانه‌ی روشن شدن دستگاه است. در صورت روشن نشدن بیسیم، قرار داشتن باتری در جای مناسب و داشتن شارژ را بررسی کنید.

برای ست کردن بیسیم‌ها لازم است ابتدا بیسیم‌های مورد نظر را بر روی یک کانال مشخص قرار دهید. اگر بیسیم از نوع فاقد نمایشگر است، به منظور تنظیم کانال، از سلکتور وسط استفاده کنید، تمامی بیسیم‌ها را بر روی یک کانال معین قرار دهید. در صورت تمایل می‌توانید هر کانال را به یک گروه اختصاص داده و برای برقراری ارتباط با گروه مورد نظر از همان کانال استفاده کنید.

به منظور ارسال پیام با بیسیم نیز باید دکمه PTT (Push to Talk) را فشار دهید. پس از ارسال پیام لازم است، برای دریافت پیام دیگران از فشار دادن دکمه PTT دست بردارید.

کم و زیاد کردن صدای بیسیم نیز با استفاده از دکمه پاور یعنی دکمه روشن و خاموش کردن آن انجام می‌شود. به این صورت که به منظور زیاد کردن صدا باید دکمه را در جهت عقربه‌های ساعت و برای کم کردن نیز برخلاف جهت بچرخانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =